Sunday, January 27, 2013

Kailan goreng ikan bilis tanam sendiri

Assalamualaikum,
Semalam kailan ini digunakan untuk masakan tengah hari. Mr Chef masak kailan goreng ikan bilis sebab tiada ikan masin di rumah. Sebenarnya bukan kailan saja ada dalam masakan ni, ada sebiji bendi dan kangkung juga. Nak harapkan kailan saja mmg secoet sajalah dapat. Semua hasil tanam sendiri. Puas hati  makan.




10 comments:

  1. Alhamdulillah... rasa tanaman sendiri

    ReplyDelete
  2. Tengoklah masakan tu, bercahaya. Terus perut menciut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benih OP tanamsendiri.com ni. Mmg sedap. Cepat je licin.

      Delete
  3. Nampak sedapnya...untung tanam sayur kat umah nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya tukang makan je. Kami berdua pulun habis sebab anak2 x makan sebab mr chef buat pedas sikit

      Delete
  4. ok jugak kan goreng campur gini...sedap suka yang berkilat2 mcm ni

    ReplyDelete
  5. straigh away petik dari garden, dah boleh masak! Memang selalu kena makan sayur goreng campur kalau tanam sendiri kan...haha..memang itu sikit, ini sikit. But who care, janji got hasil to eat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Who cares kan!! Terasa nikmat makan hasil tanam sendir. Mmg x sama dengan yg beli

      Delete